Aki keres az talál? Történetek a munkaerőpiacról

Új állást akarok

Új állást akarok

meglepő állásinterjú az állami szférában

2015. június 15. - Showmiller

A múltkor már egyszer írtam arról, hogy az állami szférával milyen tapasztalatom volt. Említettem azt, hogy az egyik helyen nem klasszikus CV-t, hanem one page profile-t kértek tőlem. Ahova beadtam ezt a dokumentumot, felhívtak, hogy az egyik nagyfőnök szeretne velem találkozni. Ez is egy állami szervezet volt, ezért túl sokat igazából nem vártam/várok tőlük. Viszont teljesen meglepődtem, mert az ember olyan kérdéseket tett fel, hogy teljesen úgy éreztem magam, mint egy komoly multicégnél a sokadik körben. Nem volt egyedül, ott volt a két segédje is, akik folyamatosan figyeltek és jegyzeteltek, szerintem még a azt is megszámolták mennyiszer vettem levegőt. 

A legmegdöbbentőbb azonban az volt, amikor jó néhány perc után kiderült, hogy nem azonos állásról beszélünk. Amire én gondoltam, hogy jelentkeztem, azt már betöltötték, de egy másik, magasabb pozícióban gondoltak rám, még akkor is, ha azon a területen nincs tapasztalatom. Az a feladat okozna nekem egy kis fejtörést, de létezik olyan ajánlat, amiért elvállalnám, és nyilván az első hónapokban vért izzadnék vele, de később nagyon hasznos tapasztalat lenne. 

Megígérték, hogy hívnak, ez volt egy hete, várom a jelentkezést. Szerintem rájöttek, hogy igazából nem engem keresnek, persze még meglepődhetek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujallastakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr697546192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2015.06.16. 17:14:17

Valamit akkor is illene visszajelezni, ha meggondolták magukat. Sokat elmond az emberről, ahogyan kommunikál, egy cégről is, hogy miként bánik dolgozóival. Ez még akkor is igaz, ha csak tervbeli.

Showmiller · http://ujallastakarok.blog.hu 2015.06.23. 10:30:46

@F.M.J.: Teljesen igazad van, de természetesen azóta sincs visszajelzés. Nem feltétlenül akarnék ide menni dolgozni hosszabb távra, de arra jó lenne, hogy új környezetben is kipróbáljam magam, és tapasztalatot szerezzek.
A visszajelzés nekem is régi vesszőparipám, itt, a blogon is többször írtam róla...
süti beállítások módosítása