Aki keres az talál? Történetek a munkaerőpiacról

Új állást akarok

Új állást akarok

Álmaim állása

2016. február 16. - Showmiller

Sokáig küzdöttem azért, hogy meg tudjam mondani mi az az állás, amit nagyon szeretnék, ami álmaim állása. Ha az ember nem tudja a célját, akkor ugye nagyon nehéz ezt elérni. Elég sok állásra pályáztam, sok interjún voltam és számos olyan állás volt, ami tetszett is, viszont mindig volt valami, amiért nem igazán rajongtam érte. Akkoriban nem voltam túl jó helyzetben, szinte bármelyiket bevállaltam volna, mert előrelépés lett volna. Mostanra azonban kicsit stabilizálódott a helyzetem a jelenlegi munkahelyemen, így sokkal könnyebben mondok nemet, arra, ahol nincs szívdobbanás, vagy nem várható jóval komolyabb anyagi ajánlat.

Viszont így, több mint 2 év álláskeresés után azt hiszem teljesen kitisztult, mi az az állást, amit leginkább szeretnék. Azt hiszem megtaláltam, mi az, ahol foglalkozhatnék azokkal a dolgokkal, amit szeretek, tudom használni az eddigi akadémiai gyakorlatomat. Az az érdekes, hogy ez az álomállás, pont olyan, amit egyszer már megpályáztam, nem kellettem, és a mai napig fáj a szívem érte. 

De térjünk a lényegre. Valami olyasmit szeretnék csinálni, hogy egy nagyobb cégnél, legyen ez leginkább szoftver, vagy valamilyen speciális IT megoldásokat kínáló cég szeretnék konzultáns vagy tréner lenni. Mindig is érdekelt a számítástechnika villága, de nem szeretnék programozni, meg nem is értek hozzá, viszont az átlag felhasználónál messzebb többet tudok erről. Itt használhatnám az oktatási tapasztalaimat, és a meglévő tapasztalatimat, tudásomat tudnám kamatoztatni a piaci világban, ami szintén komoly vágyam, jó ideje. 

Számos dologhoz értek, amire vannak IT megoldások, és vagy az IT-s embereket képzik ki erre, vagy a másik területről érkezőknek tanítják meg a szükséges IT ismereteket. Én ez utóbbit szeretném. Értek a számok világához, beszélek a statisztika nyelvén, dolgoztam szoftver és adatbázisfejlesztésben, jól értem, ismerem számos közszolgálati terület működését, ami sokszor ezeknek a cégeknek egy fontos célcsoport. Ezen felül komoly projektmenedzsment, továbbá oktatási és tréneri tapasztalatom van, jól beszélek angolul. Szóval ha valaki tud nekem ilyen álllást, keressen bátran :-) . 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujallastakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr88394508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2016.02.16. 19:52:05

Azt tudom, hogy tavaly a Microsoft hirdetett régiós szintű oktatási igazgatói állást, az SAP-nál sok belső tréning van és a Big Four (KPMG, Deloitte, PwC, EY) folyamatosan vesz fel tanácsadókat különböző területekre. Ilyen irányban érdemes keresgélni, hátha találsz valami érdekeset.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2016.02.21. 15:26:08

@Showmiller: A legújabb posztnál miért nem lehet kommentelni?

Showmiller · http://ujallastakarok.blog.hu 2016.02.22. 11:49:31

@Online Távmunkás: Játszottam a beállításokkal, és ezek szerint véletlenül elállítottam. Mindjárt lehet kommentelni, megcsinálom.
süti beállítások módosítása