Aki keres az talál? Történetek a munkaerőpiacról

Új állást akarok

Új állást akarok

Hol lehet Python programozás tanulni?

2015. április 20. - Showmiller

Nemrég eldöntöttem, hogy kellene valami újat tanulni, ami értékes a munkaerőpiacon. Mivel engem régóta érdekel a programozás, az informatikai és a szoftverek világa, ezért úgy gondolom meg kellene tanulni programozni. Körülnéztem mi minden van, és úgy látom, hogy a Python programnyelvet kellene megtanulnom. Ezt lehet fejlesztése és adatelemzésre, bigdata témára is használni, ami szintén nagyon érdekel. 

Dolgoztam már szoftverfejlesztési projektekben, érdekel ez a világ, talán laikusokhoz képest sokat is tudok róla, de a programozás világáról keveset tudok. Ezért is szeretnék megtanulni. Nemcsak a kódolás miatt, hanem, hogy értsem a folyamatokat, és egyáltalán az egész világot. 

Szóval a kérdés az, hogy ha Python-t szeretnék tanulni, hogyan érdemes nekiállni? Tanfolyam/kurzus is érdekelne, de nem igazán találtam semmit. Lehet, nem keresek elég jól. Lehet online kurzus is. Csináltam már online kurzusokat, tanultam is belőle, de itt szükségem lenne hús-vér emberektől jövő visszajelzésekre. Az látom, hogy nem működik, hogy veszek egy könyvet és megtanulom. Kísérleteztem hasonlóval más területen, eljutottam egy darabig, de nem lett használható tudás a vége. Szóval bármilyen ötletnek örülnék. A cél, hogy, hogy jelentősen növeljem a munkaerőpiaci értékemet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujallastakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr997384738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása