Aki keres az talál? Történetek a munkaerőpiacról

Új állást akarok

Új állást akarok

Miért?

2015. március 18. - Showmiller

Felmerülhet a kérdés, hogy miért akarok (új) állást, amikor van állásom. A kérdés teljesen jogos, a válasz pedig összetett.

  • A jelenlegi munkahelyemen több, mint 8 éve dolgozom. Ez már elég sok idő ahhoz, hogy kicsit belefásuljak. Érzem, hogy tovább kell lépnem és környezetváltozásra van szükségem. Meg különben is, azt mondják a HR tanácsadók, hogy 5-7 évente váltani KELL! (és milyen igazuk van).
  • Elég régóta dolgozom itt. Sokat tanultam, sokat fejlődtem, de úgyérzem elértem azt a maximumot amit személyes fejlődésből és fizetésből itt ki lehet hozni (ez utóbbi kifejezetten nem magas). Nekem fontos, hogy mindig tanuljak, fejlődjek, és ehhez kell most a környezetváltozás.
  • Kapcsolódik az előző ponthoz, hogy szeretnék mást csinálni. Több mint 8 éve azonos témákon dolgozom, nagyjából azonos - hazai és nemzetközi - emberekkel beszélgetek ugyanazokról a témákról. Ezekben a témákban nekem ennyi volt, szeretnék mással foglalkozni, más környezetbe. Szükséges van az újra, az stimulál.
  • Elég sok tapasztalatot szereztem itt különböző dolgokban, olyan témákban is, amit csak a szakmámban nem szerezhettem volna meg. Ez nagyon jó, de ezeket szeretném más területen is kamatoztatni.
  • Itt a vezetőség hozzáállása miatt nem kereshetek többet, mint amennyit ők megálmodtak nekem. Még akkor sem, ha az a megálmodás sok-sok évvel és projekttel ezelőtt volt. Azt látom, hogy hasonló szinten máshol sokkal többet kereshetnék. És én többet akarok keresni!
  • Az itteni motivációs rendszer (hiánya) nem ösztönöz fejlődésre, többletteljesítményre. Ez pedig zavar. Én szívesen dolgozom többet, ha van értelme. És szeretném ha lenne!
  • Szeretnék új embereket megismerni.
  • +1 Több nemzetközi együttműködésben dolgoztam, de szívesen kipróbálnám magam igazi nemzetközi környezetben. 
     

Szóval nagyjából ezek azok a dolgok, amit miatt szeretném lecserélni a meglévő már kicsit unalmas és nem is jól fizető állásomat. Erről az izgalmas kalandról fogok majd mesélni ezen blogon. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujallastakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr557265837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Showmiller · http://ujallastakarok.blog.hu 2015.03.18. 10:19:52

Köszönöm :-) . Ha így lesz, mindenképpen beszámolok róla!

Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2015.03.19. 19:50:52

LinkedIn-t használod becsülettel?
Jobangelen írtam, külföld játszik?
Ha tényleg jó vagy abban, amit csinálsz, (és arra létezik kreslet), akkor mennie kell.

Showmiller · http://ujallastakarok.blog.hu 2015.03.19. 20:58:49

Linkedin-en fentvagyok. Az a baj, hogy elég speciális az a terület, amivel foglalkozom jelenleg. Könnyű lenne ezt a tudást máshol is alkalmazni, csak azt tapasztalatom, hogy ezt nem látják át ilyen könnyen. Amúgy pár hete kicsit tuningoltam a linkedin profilomat pár jó kulcsszóval, szóval remélem.

Külföld abszolút játszik, vagy inkább játszott. Család van, de a feleségem is szívesen megy külföldre (már élt külföldön, szóval nincs megijedve tőle). Viszont a feleségem itthon megtalálta álmai állását, szóval most megígértem neki, hogy egy ideig most nem megyünk. De persze ha kapok egy jó ajánlatot... :-)

Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2015.03.21. 07:32:12

@Showmiller: Az álmok állásába is bele lehet unni, ne add fel:)
Nekem is elég speciális a szakterület, áldás és átok is. Nem terem minden bokorban állás, de ha igen, akkor arra elég kicsi a konkurencia.
LinkedIn pedig - nagyon hiszek benne, csak jól kell használni. Sok fejvadászt jelölgetni, mindig frissíteni valamit a profilon. Sok sikert!

Showmiller · http://ujallastakarok.blog.hu 2015.03.21. 22:40:53

Lehet, ki kellene tanulnom rendesen a linkedin használatát :-) . Köszi az ötletet!

Showmiller · http://ujallastakarok.blog.hu 2015.03.22. 12:15:16

@Eltévelyedés: Nincs kedved írni egy bejegyzést arról, hogyan használjuk jól a linkedin-t? Valószínűleg én is és más is sokat tanulna belőle :-) .

Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2015.03.23. 21:51:29

@Showmiller: Kedvem még lenne, de mostanában magamra sem nagyon van idő, nem hogy kimerítően. Szerintem ha rákeresel, sok irományt lehet találni a témában, sok újat nem mondanék.
süti beállítások módosítása