Aki keres az talál? Történetek a munkaerőpiacról

Új állást akarok

Új állást akarok

One page profile

2015. május 20. - Showmiller

A napokban írtam a jó CV-ről. Most ehhez kapcsolódva ennek az egyoldalas változatáról egy rövid élmény. 

A múltkor egy ismerős megkeresett, hogy a cégüknél keresnek embert és én eléggé megfelelnék az elvárásoknak. Mondtam neki, hogy köszönöm, hogy rám gondolt, küldenénk egy CV-t. Mondta, hogy ne CV-t küldjek, hanem küld egy mintát, úgynevezett one page profile, és olyat csináljak. Azt mondta a nagyfőnök ezt jó pár éve vezette be, nem akarnak hosszú CV-ket olvasni, a lényegre van szükségük, a többi úgyis kiderült.

Átküldte a mintát, és nagyon rugalmas a dolog. Persze jó pár dolog meg volt előre határozva, pl iskolai végzettségek, előző munkahelyek, de volt benne olyan szabadon feltölthető rész is, amit én dönthettem el, hogy projekttapasztalatokat, személyes erősségeket, nemzetközi tapasztalatokat, tudomisén mi mindent írhattam oda. Nagyon megtetszett a forma. Nem fogom ide példaként kitenni, de majd alkotok valami hasonlót, amivel meg tudom mutatni hogyan is néz ez ki.

De a lényeg, hogy rákényszerített arra, hogy emeljem ki a lényeget. Emeljem ki, mért én vagyok a legalkalmasabb erre a pozícióra. Ez az átgondolás sokat segített abban, hogy ezentúl a CV-met is hogyan kell sokkal inkább lényegre törőre szerkesztenem. Gondoljátok Ti is végig, hogy ha egy oldalba kellene beleférni, mi mindent írnál bele?

Eddig úgy tűnik működik. Behívtak az interjúra, jövő héten megyek, és meglepő módon egy egész magas beosztású vezetőhöz (nem ahhoz akinek az egységébe keresik az embert, hanem ő főnökéhez). Kíváncsian várom! 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujallastakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr727461586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2015.05.20. 09:41:22

Gondolom nem kell külön kérnem, hogy az operatív részletekről egy összefoglalót prezentálj? :)
süti beállítások módosítása