Aki keres az talál? Történetek a munkaerőpiacról

Új állást akarok

Új állást akarok

Álom

2015. április 09. - Showmiller

Sosem gondoltam, hogy ezen a blogon egy álomról fogok írni, de valamelyik éjjel olyat álmodtam, ami mindenképpen ide kívánkozik. Szóval az álom a következő volt:

Munkahelyemen - nem derült ki, hogy a jelenlegi vagy egy másik, de ismertem pár embert, de nem tudtam arcról azonosítani őket, inkább csak a helyzetekből éreztem, hogy ismerem őket - bejelentették, hogy elviszik a társaságot csapatépítő tréningre. A tréning egy hatalmas családi házban volt, aminek rengeteg szobája volt. Eleinte még úgy tűnt, valóban csapatépítő tréning lesz, csapatokat sorsoltak össze stb, de rövidesen kiderült, hogy én egyedül fogok menni. Mindenféle szobákba kellett mennem, és igazából arról szólt a dolog, hogy azt tesztelték, hogyan reagálok különböző helyzetekre, hogyan viselkedem váratlan környezetben. Szóval ilyen tesztnek tűnt ez egész. Volt egy konkrét helyzet, ahol arra emlékszem, hogy azt mondták adnak nekem valami meglepetést és valamit, amit oda kell adnom a nagymamámnak (hogy jön ő ide?), ez pedig egy piros alma volt, szépen becsomagolva.

De nemcsak ez volt a furcsa, hanem az is, hogy az egyik beszélgetésben kiderült, hogy gondom van a vérnyomásommal. Azonnal rárepültek, elkezdték mérni, sőt minden orvosi háttér is azonnal rendelkezésre állt, azonnal vettek tőlem vért és mindenféle vizsgálat volt, aminek azonnal meg is lett az eredménye, és el is magyarázták, hogy mi miért okozza. Szóval kicsit átvilágítás jellegű volt az egész...

Nagyjából erre emlékeszem. Jó lenne megfejteni, mit üzen ez nekem. Az álmokban úgy tudom a tudatalattink üzen nekünk, és nagyon érdekelne, hogy ez vajon mit üzen nekem. Mit gondoltok?

Bocs, ha zavaros, de mégiscsak álom... 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujallastakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr567346198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása