Aki keres az talál? Történetek a munkaerőpiacról

Új állást akarok

Új állást akarok

Intro

2015. március 13. - Showmiller

Sziasztok!

Jó ideje állást szeretnék váltani. Jelenleg van állásom, de újat szeretnék (erről később, hogy miért). Van egy, a munkaerőpiacon közepesen értéktelen társadalomtudományi diplomám és elég komoly tapasztalatom jó elég változatos területeken és még jól is beszélek angolul. Szóval akár még jó is lehetne a munkaerő-piaci helyzetem, de nem az.

Közel két éve döntöttem el, hogy lépni szeretnék és elkezdtem intenzíven nézni a lehetőségeket, szólni az ismerősöknek, stb, szóval mindent. Voltam jónéhány interjún magyar és angol nyelven, személyesen és telefonon...De valahogy a siker eddig elkerült. Nem tudom mit nem csinálok jól. De ez mindegy is, ez a blog nem erről fog szólni. A tapasztalataimat fogom elmesélni. Sok érdekes, groteszk és abszurd tapasztalatom van álláskeresésről, és mér összegyűlt annyi, hogy ha már nincs új állásom, legalább mások is elolvashassák, esetleg jót nevethessenek rajta (olyan is lesz). Röviden ennyi.

Ha Neked is van hasonló történeted, bátran írd meg az oldalt látható címre, és szívesen megjelenítem. Örülnék, ha nemcsak az én történeteim lennének itt, tanuljunk egymástól! Kommentelni ér, sőt...! 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujallastakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr677265023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása